همدل گرام

همدلی

همدل گرام

همدلی

گاهی از ساده ترین حادثه هم دلگیرم

 

گاهی از ساده ترین حادثه هم دلگیرم

گاهی از دوریِ تو کینه به دل می گیرم

 

گاهی از حوصله خسته به خودم می پیچم

گاهی از کثرت بیهودگی حتی هیچم

 

لحظه هایی است که من از تو و خود بیزارم

لحظه هایی که به حال دل خود می بارم

 

لحظه هایی است که من گنگم و بی ایمانم

در دل غربت هر خاطره جا می مانم

 

با خودم از عطش دلزده ای می گویم

راه ترکِ دلِ نفرین شده را می جویم

 

گاهی از ساده ترین حادثه هم دلگیرم

از تماشای دل خسته ی خود می میرم

 

لحظه هایی است که من میل رهایی دارم

از خودم از تو و از عشق و جنون بیزارم

 

نرگس عینی

نظرات  (۱)

  • مجنونِ لیلی
  • زیبا بود و وصف حال گاهی اوقات (شاید هم اکثر اوقات نمیدونم)

    تشکر از نشر این شعر معرکه
    پاسخ:
    خواهش می کنم ((:
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی