همدل گرام

همدلی

همدل گرام

همدلی

من پذیرفتم شکست خویش را
پند های عقل دوراندیش را


من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل پر درد من دیوانه است


می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم


می روم از رفتنم تو شاد باش
از عذاب دید نم آزاد باش


گرچه تو تنها ترازمن می روی
آرزو دارم ولی عاشق شوی


آرزو دارم بفهمی درد را
تندی برخوردهای سرد را


مرده ام در کوچه های بی کسی
حرف قلبم را نمی فهمد کسی


عاقبت خاکسترم را باد برد
بهترین یارم مرا از یاد برد
  • امیر حسین

وبلاگ اشعار

وبلاگ شعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی