همدل گرام

همدلی

همدل گرام

همدلی

چیزی نمی تونم بگم،قراره از من بگذری

چیزی نگو می فهممت،باید از این خونه بری

 

چندسال از امشب بگذره ،تا من فراموشت کنم

تابایه دریا تو خودم ،خاموش خاموشت کنم

 

تنهایی هامو بعداز این،با قلب کی قسمت کنم؟

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم؟

 

تو باید از من رد بشی،من بایداز توبگذرم

کاری نمی تونم کنم ، باید بیفتی از سرم

 

بعداز تو باید باخودم تنهای تنها سر کنم

یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم

 

چند سال از امشب بگذره!بامن یکی همخونه شه

احساس امروزم به تو تنها یه شب وارونه شه

 

چند شب از امشب بگذره؟ تا من فراموشت کنم؟!

یک عمر باید بگذره ، تا امشبو باور کنم

 

چیزی نمی تونم بگم....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی