همدل گرام

همدلی

همدل گرام

همدلی

منو بی خبر می ذاری از خودت

نمی دونی که چه دردی می کشم

نمی دونی که تو این بی خبری

بیشتر از همیشه وابسته می شم

 

نمی دونی دل من چه حالیه

وقتایی که با تو حرف نمی زنم

کاش می دونستی اونی که هر نفس

یاد چشمای توئه فقط منم

 

از همه ی عالم و آدم بریدم

بخاطرت من همه دردی کشیدم

پا گذاشتم روی هر عشق دیگه

 زندگی رو تو چشمای تو دیدم

 

منو بی خبر می ذاری از خودت

من می شم پراز خیال حس تو

هی همش فکر می کنم کنارمی

منو راحت نمی ذاره عشق تو

 

بخدا دیوونتم خیلی زیاد

می میرم واسه نگاه آشنات

بی خبر منو نذار حتی یه روز

می میرم واسه شنیدن صدات

 

از همه ی عالم و آدم بریدم

بخاطرت من همه دردی کشیدم

پا گذاشتم روی هر عشق دیگه

 زندگی رو تو چشمای تو دیدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی