همدل گرام

همدلی

همدل گرام

همدلی

دلتنگم و باد تمام دریچه ها را بسته است

شب روی دیوار قد کشیده است

و ماه را به عاشقانه ها می برد

ومن دلم تنگ است

ستاره پشت دریچه ایستاده است

و آواز می خوانی ومن دستهایم را

در سکوت شب پنهان میکنم

و تو شعرهای فروغ را نجوا میکنی

و برایت می خوانم

دلم تنگ است

و می دانم هوای کوچه تو همیشه آفتابی است

دلم برای آفتاب تنگ است

دلم برای آفتاب می سوزد

که پشت دریجه من در انتظار می ماند

و ابرهای تاریکی

روحم را به قربانگاه ماه دعوت می کنند

ومن می دانم دلم تنگ است

 و تو نمی دانی که عاشقانه هایم

در تصور این دل تنگی سوگوارند

کاش شاعر می شدم

و آن وقت تمام شعرهایم

تو را می خواستند

و تو می فهمیدی

زخمی عمیق دلتنگی ام را

به تو می رساند

و آرام می خواندی

دوستت ندارم از من رها شو

ومن رها نمی شدم

می دانم

می دانم اما دلتنگی شاعرم می کرد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی